"Vår busschaufför, vår busschaufför"

Om exakt 24 minuter (rättning, 23 minuter) ska jag åka med KLT's 106 för att ta mig in till Kalmar och påbörja ytterliggare en vecka. Det känns .. både bra och dåligt. Bra för att den här veckan innehåller så mycket roliga grejer mindre bra för att, ja tidiga mornar och skola kanske inte känns allt för lockande?
Så vad är på gång den här veckan? Haha ja, den här veckan blir det en massa Åkerbo och 9A. Imorgon klockan 19.00 så blir det bowling med gamla klassen, fantastiskt roligt! Fast innan dess ska jag träffa fina Emmi, vilket också ska bli sådär fantastiskt überroligt. På tisdag ska min julklapp användas upp för då blir det 50 min massage (Gud, jag dör lite inombords redan), bubbelbad, fruktätande och lite kvalitetstid med min mamma. Onsdag och Torsdag vankas det sång och på Fredag så är det äntligen dags för oss alla fyra att träffas! Julklappshelgen väntar och, jag tror inte att vi träffats allihopa sedan.. Innan vi slutade 9:an? *Glad gubbe*
Förövrigt passar jag på att skryta lite grand om min bloggdesign, det är galet hur nöjd jag är haha.
...
9A, Åkerboskolan, 2009/2010 - Vi var bäst.

Kommentarer
Postat av: Maria

heheh vet att jag typ är lite mer eller mindre uber sen men vadå "VAR" bäst?! det ÄR vi väl fortfarande!?!? eller iaf jag hähä ;)

2011-01-31 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0