söndagen den fjortonde augusti tvåtusenelva

Idag ska jag träffa världens bästa Sara, det ska bli mer än trevligt. Så det återstår väl att se vad som kommer hittas på. För övrigt är jag mer än glad över en hel veckas ledighet till medan alla andra deppar ihop över att skolan börjar snart! Men vet ni vad? 2:an kommer nog bli mer än bra när vi väl kommer igång för..
- Jag ska till Litauen
- Jag ska troligtvis till Paris
- Jag ska kanske till Spanien
- Vi ska sjunga med Sanna Nielsen
- Jag ska sjunga solo (om så bara några takter) på Kalmar Slott!
- Jag ska till London
- Jag fyller.. ARTON!
Och det bästa.. efter det här året är det bara ett år kvar av min gymnasietid, och det ska firas med en resa till U S A ! Och förhoppningsvis (!!) kommer Faith med mig tillbaka, och HUR fantastiskt är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0