från en trappa vid ett fönster som sträcker sig mot oändligheten... (eller åtminstone till trädtopparna)

Min pappa är inte så glad på mig just nu. Det beror på att jag inte vill gå iväg för en teorilektion på körskolan. En teorilektion som jag kommer kunna gå på, ja en sisådär fyra gånger till, samma lektion då, innan jag fyller arton. Jag tycker att det var en mycket oförtjänad ilska. Men! Jag har faktiskt gjort positiva saker idag också, som att umgås med Louise och låna ut lite skåpplats till Malin. Sedan har jag haft Naturkunskap A, Historia A och Engelska B. Vi har fått en ny lärare i engelska, hon heter Jessica och verkaar vara riktigt bra. Vi ska ha henne i svenska också. Vår historialärare tyckte att ett reale ord var ett neutrum ord och bytte en mot ett medan hon inte kunde stava till ett annat. Men vi förlåter henne, hon är tysk. (Däremot förlåter vi henne inte för den massiva läxan hon gav oss vår första lektion eller om ni vill; andra dagen i skolan.)
..
bildcred till Anna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0