ett sådant där inlägg från en naturvetare.

Idag har jag haft en dag i sann naturvetaranda. Den inleddes på morgonen med en Ola som ler illmarigt och kommer med små, fyndiga och långa utläggningar om kottor. Och att vi inte var skyldiga skogen några kottar (jag tror att han försökte förklara polynom.) Det här gjorde vi på de kurser som kallas för Fysik A och Matte C. Kan ni fatta att jag uppenbarligen är tillräckligt intelligent för att läsa Matte C? Inte jag, det gör man nämligen när man är gammal.
Sedan blev det .. håltimme (inte så sann naturvetaranda kanske) innan dagen avslutades med Kemi B, som jag av någon anledning tycker ska bli helt okej, kanske till och med ganska kul. Och jag ogillade skarpt (för att uttrycka mig artigt) Kemi A, för jag sög.
_
När allt det gär var avklarat bokade jag en tid för min andra körlektion på körskolan. Den skall inledas på Måndag klockan 10.30-11.20. Resultat? Håll er ur vägen. Och sedan mötte vi (nu blev jag plötsligt två) Sara för att sedan dra sig mot min älskade kör, vad jag tycker om er.
ö
sjung om studentens lyckliga dar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0