en blåprickig kjol rikare.

Idag har jag hunnit ha körlektion. Förutom det smärre misstaget att köra in i en backspegel (jag skyller faktiskt på att det var ungefär tjugo centimeter att gå på, och inte alls på min alltför höga fart) så gick det bra. Jag fick avancera och panikbromsade och accelerade. Jag fick dessutom fickparkera och jag tycker att vi på det hela taget kan säga att det alltså var en lyckad övningskörning.
Vad har jag mer gjort? Jo jag har haft Svenska B, och lyckats rita tre vackra självporträtt. Ni ska nog få se resultaten.. Jag har träffat fina Maria och jag har.. köpt en blå kjol med vita prickar. Om ni känner mig vet ni nog vid det här laget att jag är svag för allt vad som heter prickar och speciellt om det är blått med vita prickar. Så, där hängde den på sin galge, och bara väntade på mig. Kunde jag motstå den? Nej. Speciellt inte eftersom vissa utövade grupptryck på mig. Men det är helt okej, jag älskar den.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0