Lördag.

Idag är en bra dag. Idag händer det roliga saker för en väldigt fin människa och jag är väldigt glad för hennes skull. Jag tror att den här dagen kommer göra hennes lycka en lång tid framöver.

För min egen lyckas skull så vet jag inte riktigt hur det är just nu... Vi får vänta och se, om jag nu klarar av att vänta. Känner mig lite lätt galen här.

Annars ska dagen spenderas med läxor, förhoppningsvis ska jag hinna med följande;
 - Filmrecension på Troja
 - Läsa på till ergonomiprovet
 - Försöka plugga in åtminstone några Hiragana-tecken.

すし på er ^^ Den som vet vad det betyder får en länk haha ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det betyder.. SUSHI? ^^

2010-10-23 @ 23:12:08
URL: http://s-off.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0