i väntans tider..

Snart befinner jag mig på andra sidan jorden och gör blogguppdateringar, glöm inte att följa med på bloggen då! Ska kanske försöka hinna med att göra en liten julig bloggdesign i helgen också? Skulle ju vara mys förstås när jag inte har några läxor att göra. V Ä N T A . Nu backar vi här några rader. HAR JAG INGA LÄXOR ATT GÖRA TILLS NÄSTA VECKA?! Ehm, bortsett från matteinlämningen så har jag nog inte det. Herrehud, haha. DET var bågot nytt det! Vox var för övrigt kul, grymt trött bara. Så orkade inte riktigt hänga med fullt ut, och sedan gör ju rösten vad den vill med haha. Jag skojar inte när det låter som att jag är i målbrottet haha, igår kunde jag inte styra rösten alls när jag sjöng. Men idag gick det iaf lite bättre.

Men nu ska jag snart göra lite glögg (alkoholfri sådan, jag är nykterist!) och mysa ner mig framför TV'n och spela lite sånt där beroendeframkallande spel på facebook. Läsa bloggar och njuta av att det snart är jul och att jag snart befinner mig på ett helt annat ställe på jorden.

Kram på er där ute i vinterkylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0