Svacka, svacka, svacka.

Skriver av mig lite och funderar på livet. Hur jag försöker införliva mitt nyårslöfte (Jag klarar mig själv, jag klarar mig själv jag är SKITBRA SOM JAG ÄR) men att man ibland trampar igenom och inser att åh. Jag vill med. Efter att ha sett EGO och sedan börjat dra upp minnen av besvikelse och känslor kan jag inte riktigt hjälpa att känna mig lite lätt avundsjuk på allt det där puttenuttiga, Min tur kommer, jag vet. Men ibland vill man bara trycka på fast forward och vara där på en gång. Borde köra något självdestruktivt men inser att det nog är det dummaste att göra så jag sover och drömmar istället. Drömmer kan ju iaf kompensera till en liten liten del.

Kommentarer
Postat av: Norskan

Är också i den perioden nu efter mycket om och men :P Men jag vet att det dummaste man kan göra är något destruktivt. Håll hoppet uppe frugan min. Det var så jag fann min första kärlek :)

2013-01-30 @ 23:43:41
Postat av: Anonym

Glöm att du ska göra något självdestruktivt fina vännen min. Kärleken kommer till dig med inom kort, det är jag säker på! Passa på att njut av singellivet medan du kan <3

2013-01-31 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0