tjugofyra timmar.

Allt kan ändras så snabbt, precis allt. Allt kan, inom loppet av ett dygn, gå från att vara ett normalt enkelt liv till ett som inte var tänkbart innan det hände. Jag tittar på folk och undrar varför allt fortsätter som vanligt samtidigt som jag inser att det nog är såhär dagligen. Att vi ständigt går förbi folk som under de senaste tjugofyra timmarna har fått sitt liv omkullkastat, några till det positiva och andra till det negativa. Hur vi våra egna liv bara lunkar på, tills det helt plötsligt smäller till och vi själva upplever att marken rämnar. Jag bearbetar och ber och delger all den kärlek jag kan. Ta till vara på era liv och de ni älskar, för helt plötsligt ändras allt. Precis allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0