Trött trött trött

Det jag ser snurrar. Allt är blandat med ert härligt illamående. Matteprovet hann jag inte avsluta. Sjuttioelva läxor tills nästa vecka. Jag orkar inte. Min kropp orkar inte. Orkar inte allt ansvar och all press. Gnäller här och hoppas på att det snart vänder. Att jag blir piggare. Orkar mer. Att jag får uppleva det där som jag så hemskt gärna vill. Att julen blir något extra. Att allt blir något extra snart. Är det inte min tur att få vara lycklig? Samtidigt vet jag att tålamod lönar sig. Min tid kommer, självklart. Men just nu hänger allt bara över mig. Men det löser sig. Det gör det alltid. Och så kan jag ju alltid klaga lite här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0