Abstinensbesvär.

Jag. Saknar. Min. Iphone. Och dessutom äckligt mycket. Stirrar ondskefullt på min gamla telefon som just nu får hoppa in och vikariera och funderar och tänker på när jag skrev det här blogginlägget. Hur snabbt man vänjer sig vid teknikens under och hur lätt det är att glömma bort hur det en gång var. Tittar på skärmen. På upplösningen. På det faktum att internet ännu inte är uppfunnet på telefonen. Tänker på hur fin jag tyckte att den en gång var. Hur alla trodde att den hade touch. Den. Är. Så. Inte. En. Iphone. Huhh. Jag saknar min vita underbaring. Som jag kan göra allt med. Lyssna på musik, titta upp namn på filmstjärnor, kolla facebook två gånger i minuten, underhålla mig med spel, ta bilder man faktiskt ser någonting på etc. etc. Åh. Kom hem vita underbara telefon. Vi börjar om igen.
 
Uppdatering: För er som inte visste detta är alltså telefonen på lagning och förväntas återkomma om ungefär en vecka. He. En vecka. Hur ska jag överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0