Warm bodies.

Igår, mitt på dagen och innan jobbet, var jag hos världens finaste Emilie. Vi spelade spel, pratade och åt mat. Och efter ett tag kom Emilies mamma hem och började prata om en film som ska ha premiär den 1 februari 2013. Vi tittade på trailern och jag fick, någonstans långt där inne, en gnutta hopp. Åh. Ja. Twilight och the Hunger Games i ny tappning! Typ. Denna gång handlar det om Zombies. Och ja, jag blev VÄLDIGT intresserad. Så intresserad att jag genast sprang hem och beställde boken. Så nu väntar jag otåligt. Annars kan ni ju alltid kika på trailer på IMDB. Warm Bodies var namnet. Jag är super excited.


Kommentarer
Postat av: Norsk Sara ;)

åhå, den ska jag också kolla upp! Lät intressant ju!

2012-11-18 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0