Det där med produktivitet.

Efter veckor av ständigt producerande gick min producering ner till samma nivå som en stens idag. Jag gör absolut ingenting. Tog ut min tredje sjukskrivna dag. För gymnasiet. Och försöker få inspiration och ork att infinna sig. Det gör den inte. Får göra saker i etapper. Vakna. Vila. Göra frukost. Vila. Äta frukost. Gå och lägga mig. Ska jag plugga? Vila. Ta upp böckerna. Vila. Skaka på huvudet åt tanken på att plugga. Vila. Gå ner för att plocka iordning disken. Vila. Och ungefär där befinner jag mig just nu. Så en film och ett prov missat, och så får det väl vara ibland. Men nu så ska jag vila igen. För jag har ju faktiskt skrivit det här. Orkar knappt sitta upp. Vad är det för fel på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0