upprätthåller en jämn besöksstatistik.

trots att jag är ungefär lika aktiv som en snigel. på julafton.
Men jag tackar mina fina och vackra vänner för det, ni är bra ni.

Idag har jag.. Ja. Vad har jag gjort idag egentligen? Inte så mycket. Varit på Actic och tränat med underbart fina Sara och Rebecca (som blev en positiv energikickskick. Blir så glad. Bara av att se dig) och det var.. ja, alltså. Svetten rann ju (av någon konstig anledning) men konditionen var väl inte det man övade mest, men det i sin tur beror troligtvis på min bristande förmåga att kombinera en platta att kliva på, två ben och samtidigt två armar samtidigt. Det gick helt enkelt inte. Men träningsvärk i låren kommer jag troligtvis ha imorgon.

Och andra tankar då? Ja. Nu får ni ursäkta. Men jag är inne i en total depperiod just nu och det beror antagligen på ett flertal saker men absolut mest på att det är så mycket att jag faktiskt inte ser någon utväg ur allt detta. Ni vet, det mörknade i tunneln. Men hur fruktansvärt ful får man egentligen vara på bilder? Jag ser ut lite grand som hej kom och hjälp mig. Men det gillar vi. Känner mig lite grand som en valross, eller ganska mycket som en sådan. Men ville bara tömma ur mig det här. Åh, härliga värld vad du är orättvis. Men jag ska nog ge dig en knäpp på näsan och visa att även jag kan. Trots att jag är den jag är. Men nu tar vi nya tag och återgår till sängen. Nu skall här sovas. Trevligt. Puss och så.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fina fina du. Du skulle bara veta hur vacker du är! Jag blir avundsjuk på dina fina ögon, på ditt vackra hår, på din längd! Om du ser ett foto på dig själv som du inte gillar ska du komma ihåg att kameran är väldigt bra på att blåjuga. Du. Är. Vacker.

2012-03-07 @ 19:16:46
URL: http://kaffesugen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda!

Låt bli att tänka så om dig själv. Du är fin, så enkelt är det, och om en kamera försöker lura i dig något annat dumt någon gång ibland, vad gör väl det? Du vet ju att du är perfekt, precis som du är! Annars är ju du inte du, liksom. Öppna dina ögon och se hur fin du är, snälla! <3

2012-03-09 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0