onsdagen den tjugonde juni tvåtusentolv

Idag har jag inte gjort sådär väldigt mycket medan jag däremot har jag spenderat desto mer pengar. Vi vaknade sent, efter att ha städat Faiths i rum i tre timmar igår natt och sedan gjorde jag mig i vanlig ordning iordning, för det skulle kanske inte vara sådär jättesmart att dyka upp i pyjamas och ett hår som stod åt alla håll och kanter i en matbutik. Inte för att de skulle slänga ut mig.. Men jag kände liksom för att representera Sverige på ett positivt sätt. Faith stannade sedan hemma medan jag och Denise åkte och fikade på Starbucks där jag fick en ny favorit, Frappucino med kokos och åt en underbart god panini. Efter Starbucks blev det shopping för hela slanten, massa presenter till er där hemma och efter detta middag (chili), vilande och nu: So you think you can dance. Dagen har varit bra och imorgon väntar Seattle och allt vad den staden kan erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0