Frappucino med kakor.

Alltså. Jag vet att jag äter för mycket här. Att jag dricker för mycket. (Starbucks då, inte alkohol). Men alltså. Det är så himla gott. Ni ska bara veta hur god snabbmaten är här. Att amerikaner är stora är alltså inget konstigt. Jag hade också vägt hundratjugofem kilogram om jag var amerikan. Och idag då? Idag har jag sovit länge. Igen. Ända fram till klockan nio. På kvällen. Eran tid. Och sedan åt jag frukost. Och sedan duschade jag. Och sedan åt jag lunch (ja, alltså det tog ju ett tag att duscha och så gjorde jag lite annat också). A cup of noodles. Det var gott. Och sedan åkte vi till biblioteket och till en affär och sedan till Starbucks. Och därav rubriken, för just nu sitter jag med en Frappucino Mocha Cookie Crumble. Eller något i den stilen. Och det är alltså hälften kaffe, hälften choklad, det är kallt, det är chokladgrädde på toppen med kaksmulor i. Jag trivs. Och sedan kom Faith hem igår också, och det är trevligt. För då får jag ju spendera lite tid med henne. Men jag trivs så himla bra här. Med folket, med språket, med maten och med kulturen. Så. Det var dagens uppdatering. En stor blöt kyss så hörs vi senare. Och jag ber om ursäkt för drygheten i bloggen för tillfälett, men att komma på en massa fyndiga blogginlägg är inte det viktigaste. Det viktigaste för mig är att få en dagbok att ha kvar när jag kommer hem, och sedan, självklart, så kanske några av er finner det intressant att höra och se vad jag gör. Måste berätta mer om dagen som jag bara visade en massa bilder från också. Men det kommer. Nu: Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0