En overklig men ändå så eftertraktad dröm.

Den finns alltid där. Jagar mig alltid, gnager lite. Tjatar på mig. Försöker sträcka sig ut och ta övertaget. Vill lite för mycket. Ja ni vet, viljan om att leva på musik och skådespeleri. Musikal. Åh herregud vad jag vill det mycket. Vad jag skulle ge för att få stå på en scen och sjunga musikal, agera musikal. Vara musikal. Jag skulle ge så himla, himla mycket för det och jag skulle göra vad som helst för att jag ska få den där rösten som krävs. Agerandet som krävs. Dansandet. Jag vill det så himla mycket. Men tills jag hittar ett sätt att förtrycka drömmen eller kanske agera ut den på annat sätt väntar jag exalterat efter januari 2013. För då kommer Les Miserables ut på biograferna och då, då ska jag se den.

En kort uppdatering om dagen: Vi åkte iväg för ett läkarbesök för Faith, åt lunch på TacoTime och så inhandlade jag, äntligen, en ny plånbok. Annars har vi enbart tagit det lugnt, och så gjorde jag ugnspannkaka till middag.

Kommentarer
Postat av: - None

Du menar januari 2013 va? ;)

Svar: Ehm. Ja (;
Amanda Swenninger

2012-06-23 @ 21:17:25
URL: http://hjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0