En dag i ett tehus

Så vad har denna dag bestått av? I en kort mening: tedrickande och tvålköpande. Vi åkte till världens sötaste lilla café vid namn Attic Secret och åt en underbar macka, caesarsallad, drack te och åt scones med lemoncurd. Gott gott. Och sedan åkte vi till Bath and Body works där jag köpte en massa presenter till alla er där hemma (fast mest till mamma) och lite till mig själv. Totalt värde? 120$. Betalat? 58$. Nöjd tjej.

Och igår beställde vi hem pizza. Eller ja, jag råkar säga att jag är hungrig och Faith frågar om vi skall beställa pizza. Sagt och gjort. Vi beställer pizza, halvt på skämt och halvt på riktigt och lyckas få in ordern 23.59, en minut innan stängningsdags. Och sedan skrattade vi som aldrig förr medan vi motar pizzan och äter den 20 minuter senare. Det är definitivt en av de sjukaste sakerna jag gjort här. Speciellt eftersom Faith möter killen som levererar pizzan med en kniv i fickan, ifall han skulle råka vara en våldtäktsman eller något. En helt ordinär kväll i staterna så att säga.

Men, nu ska jag göra annat. Ni kan njuta av bilderna så länge.

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0