Släkthelg.

Några av er vet det med största sannolikhet, andra vet det kanske inte. Men, nu är det faktiskt så att jag har syskon. Ja, halvsyskon då. Och det finns faktiskt en hel drös av dem, eller närmare bestämt sex stycken. Av dessa sex halvsyskon så är två på mammas sida och därmed fyra på pappas och idag så anländer tre av mina halvsyskon på pappas sida, vissa med respektive och andra med barn, för att umgås och sova innan det blir släktkalas imorgon. Så det blir fullt ös. Och vi blir väl .. Ja, om jag räknat rätt 9 stycken. Ikväll. Imorgon blir det fest med två av fyra kusiner (fortfarande på pappas sida) och deras respektive. Samt deras barn. Och så självklart min underbara faster och farbror. Så, om jag nu återigen räknat rätt, blir vi.. 22 stycken. Eftersom min kusins mans föräldrar är där också. Det blir härligt. Fullt ös. Och så blir det internationell middag med, när vi ändå är igång och så. Så då får jag prata spanska. (Min kusins man samt kusins mans föräldrar). Åh herregud. Och sedan i slutet av kvällen agerar jag chaufför. Suveränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0