Känner mig påtvingad att delge er min åsikt.

Om denna hemska, hemska, hemska, fruktansvärda, diaboliska grupp som handlar om att man skämtar om Engla. Hur. Vågar. Man? Jag förstår inte, vill inte förstå. Hur kan man komma på idén, hur kan man inte ha skam i kroppen att förstå bättre? Denna lilla flicka som våldtogs och mördades brutalt är inte, och jag upprepar INTE, ett objekt för skämt. Det är oerhört svårt för mig att begripa hur någon kan göra detta, att inte respektera ett offer och dennes familj och vänner. Det äcklar mig. Det äcklar mig hur de vågar och vad det värsta är det vet jag inte ens. Om det är faktumet att de inte står för det utan håller sig gömda, att det är det faktum att de ens kom på idén eller, och det är det jag skulle lägga min gissning på, att de genomförde det. Nej. Det är inte acceptabelt och helst av allt vill jag ge dem en massiv utskällning om uppfostran och om hur man respekterar andra människor. Man skall inte vanhedra en människa. På något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0