nervös.

städning pågår, jag har flyttat ut ur mitt eget rum och in i mammas och pappas, nervositeten ökar för varje minut och hemmet blir finare än det någonsin varit. Ungefär. Alba förväntas komma tidigast nio och jag, jag är hemskt jätte nervös redan nu. Men det blir nog bra, jag hoppas att vi kommer sådär jätte bra överrens och att inget tredje världskrig bryter ut. (Men det tror jag och andra sidan inte) Nu, nu ska jag fortsätta städa, hoppa in i duschen, vänta på ett samtal från Marisa och sedan bege mig till Sara en kortis för att fira henne en timme eller två innan jag åker in till Kalmar och möter upp spanjorerna.
Tumblr_lvv54fnmil1qbbisao1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0