hos emelie

med niklas och tim. simon, krya på dig!
Idag har jag börjat en fysikB kurs, hittils? Helt okej. Om några veckor? Troligtvis mycket värre.
Sedan åt jag lunch, träffade Niklas en sväng, cyklade till Kalmarsundsskolan och var med påläxhjälpen vilket var riktigt roligt och givande. Eleverna var jätte trevliga och kommentarer som "kommer du komma nästa vecka också? Du är verkligen jättebra på att förklara och jag har prov dagen efter!" eller "Kommer du fortsätta att komma, kommer du nästa vecka för du kan så mycket!" förgyllde min dag.
Sedan mötte Sara och jag upp varandra gick en lång promenad, fikade på Dream och avslutade med en varm choklad. Och efter det? Efter det hamnade jag i soffan hos Emelie. Fin dag.

Sedan hade jag en fantastisk dröm inatt. Alla tycker att det låter som en mardröm, men för mig. För mig var den underbar.

387434_250674428321859_241842075871761_622316_1024105831_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0