fredagsmys

bara mamma&jag.
Mamma är en av de bästa jag vet. Den pålitligaste, den snällaste, den underbaraste, den som alltid säger att man är bäst, den som alltid bryr sig. Ja ni vet, vi skulle kunna fortsätta i all evighet eller hur? För mammor är ju allt det där. Och lite till.
Ikväll blir det som sagt fredagsmys med mamma och sedan är det dags att sova för att vakna upp till morgondagen. Morgondagen som kommer innehålla anländande av spanjorer. Är jag nervös? Ja.
Och mer? Ja idag hade vi vara spanska, sedan blev det stan med finaste Lisa och det var inte alls lika fint för min plånbok. Ett par vinterskor, en blommig blus, en bandeau, ett par byxor och lite hårnålar senare var jag också några hundralappar fattigare. Men skorna var på rea såsom byxorna så egentligen så "tjänade" jag ju faktiskt på det. Man skulle faktiskt kunna säga att jag betalade mindre för allting än vad skorna kostade från början. Så det så. Men nu, nu kommer mamma snart och då ska vi handla. Puss och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0