...

kom just på världens mest sorgliga sak.
Jag kommer aldrig någonsin få uppleva min absolut högsta dröm. Den dröm jag skulle sluta andas för att den skulle gå i uppfyllelse. Aldrig. Och vet ni vad? Det är fruktansvärt, jättehemskt, helt jag vill bara slänga allt jag kan i golvet. Min högsta dröm. Istället får jag försöka se det på ett vuxet sätt, acceptera att det är så det är och ta det jag kan få. Men vet ni hur svårt det är? Hur svårt det är att finna sig i den tanken? Jag skulle göra vad som helst. Precis vad som helst. Men jag är varken amerikansk medborgare eller duktig nog. Varför ska talangen aldrig räcka till? Varför?
Jag tror att det är dags att jag sover.

Kommentarer
Postat av: anna

se det inte så amanda. om du syftar på det jag tror att du gör är det ju självklart nåt man måste kämpa för att uppnå. men kämpar du så kan du. nöj dig inte med det näst bästa för du är värd så mycket mer än det <3 (nu blev det klyschigt och smörigt, men jag menar verkligen varenda ord. puss!)

2012-02-26 @ 10:25:44
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0