Det där perfekta livet...

Ni vet den där känslan som uppstår då man tittar på någons Facebook bilder och allting verkar så fantastiskt? Ja den känner jag rätt ofta.. Eller ja, åtminstone då jag tittar igenom två av mina gamla barndomsvänners album. Allt verkar så perfekt, så snyggt, så rikt och så underbart. Jag vill också vara lycklig och vacker och rik. Typ. Får påminna mig skälv om att allt inte verkar så bra som man tror... att bilder förställer... att de framställer allt i bättre dager... Men det är svårt. Speciellt när allt är grått och kallt och man helst vill dö lite på grund av allt skolarbete. Så det är vad jag tänker göra nu. Skolarbete. Och nästa vecka ska jag ha lov och bara umgås med de jag tycker allra bäst om. Boka upp mig och skicka iväg ett sms så ser vi på film... eller fikar eller dör av skratt. Jag är öppen för förslag älskade vänner så att vi också kan ha ett perfekt liv. Puss så får ni en bild på en perfekt fila med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0