deprimerat.

trodde jag hade lovat att hålla det borta från bloggen.
Men inte. Så är det ibland, var väldigt känslosam igår klockan 02:00 på natten. Men ja, alltså så är det. Och vad kan man göra åt det? Musiken är inte mitt allt, fast. Det är nog 99% av vem jag är och vad jag gör. Snälla, rare gode gud. Jag vet att jag inte skall be för mitt eget bästa och speciellt inte för en sådan banal sak men: you know what I want. Om vi ska prata engelska. Tillbaka till ämnet: Nu är jag (nästan) glad och munter igen! Skolan börjar och därmed mina lyckorys (känn sarkasmen). Okej, okej. För många paranteser. MEN! Mitt sportlov har varit mer än bra, men alldeles för kort. Jag önskar att det vore sådär. Två veckor till. Sedan hade jag gärna gått tillbaka till skolan.

Imorgon väntas körlektion, en svenskalektion och ett möte med en av de absolut mest galna och fantastiska vänner jag har. Jag tycker så hemskt mycket om dig för det.  För att du är den du är. Ungefär så mycket som här kan ni besöka vackraste vännens blogg.

Nu: Glee-avsnitt, te (vill ha åtminstone, frågan är om jag orkar göra mig lite. Jag tror inte det) och sedan sängen. Puss och godnatt och tack för näst sista sportlovet i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Kaffehora

Jag tror att gud har ett öga på dig och kommer att ställa dig på en scen och låta din vackra röst bli hörd!

Tänkte också säga att DU är så vacker och så underbar och galen och fantastisk, och jag är oerhört glad för att du finns <3

2012-02-27 @ 20:34:39
URL: http://kaffesugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0