en vecka.

Ja, en vecka. En vecka med lektioner. Och det känns som år. Herregud vad skönt det ska bli att åka iväg någonstans nästa år.. Och bara.. göra precis vad jag vill. Men nu ska jag inte klaga, för veckan har faktiskt varit både lugn och skön. Inga ansträngande lektioner. Inga långa dagar. Mjukstart helt enkelt. Men jag är ändock trött, och det skulle kanske lite grand någonstans i hörnet bero på att jag var ute i onsdags.. Och igår var det kör, och det var fantastiskt även om jag tyckte att vi lät som krattor allihopa. Och så bokade jag bussbiljett idag. Till Stockholm. För om sex dagar är det dags igen. Då ska jag se Coldplay. Och det är ungefär lika underbart som om du skulle titta in och säga hej. Åh. Jag är helt lyrisk över detta! Och bäst av allt? Jag kommer inte få några läxor. Överhuvudtaget. För det är projektarbetskurs de dagarna, och det hoppar jag bara. Lätt som en plätt. Men nu är jag trött så, ja. Ni får helt enkelt göra det bästa av det här meningslösa inlägget.

Och just det. Om allt känns jobbigt och tungt kan ni alltid besöka den här sidan (ordet här är alltså tryckbart) och så blir allting bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0