sacar un título

Ta en examen.
Jag övar spanskaglosor tills imorgon, och nu kan jag dem. De är elva stycken totalt, det går rätt fort. Annars är jag avundsjuk. Väldigt. Min mamma har fått en Ipad av sitt jobb, och alla 6:or.. och hela högstadiet på Slottsskolan ska få det. Nej men, inte alls avundsjuk. Inte. Alls.
Vad har jag annars gjort idag? Ja ni, jag har haft ett fysikprov, som jag misstolkade och därför också misslyckades på. (Åtminstone, en fråga. De andra vet jag faktiskt inte hur de gick, men de kändes åtminstone bra. Fast jag gick först, vet inte om det ska ses som positivt eller negativt. Jag har aldrig gått först på ett prov innan.) Sedan hade vi matte, då ritade jag saker på miniräknaren. Och sedan kemi. Då fick jag min kemilärare att skratta åt mig (Jag blir lätt nevrotisk vid varje laboration och skriker till varje gång jag tror att jag ska fatta eld. Vilket jag tror att jag ska göra rätt ofta) och på kören var det så lyckat, åh vad jag älskar er! Inte mindre än nio sånger hann vi igenom tror jag, och kan knappt fatta hur mycket roligt vi ska få uppleva tillsammans i Litauen. Åh, vad härliga ni är alla Voxare!
fina, fina Vox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0