hur vet man när man gjort fel?

Hur vet man egentligen när man gjort fel? Ja, alltså. Det är sällan jag inte skulle kunna be om ursäkt för det jag gjort, men det är ganska svårt att veta vad man ska be om ursäkt för om man inte får något svar på sina frågor. Ni som känner mig väl vet att jag aldrig skulle göra någon illa med mening, och att det är väldigt, väldigt, väldigt få personer jag inte klarar av. Jag tycker om att umgås med de flesta, och månar också om mina relationer så väl jag bara kan. Men ibland händer det att man träffar en människa man bara inte gillar, eller klarar av. Som helt enkelt är för mycket. Och ibland händer det att man träffar personer man tycker riktigt mycket om, och dessa personer vill jag umgås med så mycket jag bara kan. Och om de här två personerna kolliderar så att den ena tycker väldigt illa om den andra medan den andra tycker väldigt mycket om den ena, ja då kan det bli jobbigt. Det har aldrig hänt mig, tack och lov för det. Men ibland ångrar man kanske saker man sagt och gjort, eller saker man helt enkelt råkat göra av misstag. Och nu flummar jag på ordentligt, det märker jag själv. Kort sagt; det går inte att följa livet efter några skriva regler. Men jag försöker vara så öppen som möjligt, bjuda så mycket på mig själv som jag bara kan och för det mesta tycker jag bara att det där är positivt, och så ibland öppnar man sig lite för mycket och blir sårad. Och det där har däremot hänt mig, åtminstone en gång. Men det är sällan vänner sviker, och kanske är det dit jag vill komma; jag skulle aldrig svika er. Ni är mina bästa, och de absolut närmsta jag har. Nu blev det djupt här men det ska ni veta, att jag sviker inte. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0