LYCKA (på flaska och i form av en lärare)

Åh. Överraskningarnas dag kan vi väl kalla det. Jag. Får. Åka. Med. Till. Spanien. Åh, härligt. Åh, underbart. Åh, lycka! Hur kan en vecka börjar så totalt annorlunda mot vad den slutade? (Okej, nja. Inte slutade men ni fattar. Slutet var mer än bra) Spanjorskan som jag ska bo hos heter Alba Marina Such Llinás. Hon har en ost som profilbild på Facebook så jag vet faktiskt inte hur hon ser ut. Lycka på flask heter faktiskt tro det eller ej, Cola Light. Ja alltså. Jag har haft den i min väska sedan.. Fredags. Men först nu tog jag tag i att faktiskt dricka den, och det var helt okej alltså. Och just det ja, jag har fått min nya fina lila pump och just det ja, jag mår allmänt bra.
Grattis på födelsedagen finaste Sofia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt! :D Hur kommer det sig?

2011-10-24 @ 16:28:17
Postat av: Sara

Vad skoj :D Men hur kunde lärare först säga att du inte fick åka med och sen att du fick det? :o

2011-10-24 @ 18:03:50
URL: http://backstromsara.blogg.se/
Postat av: Anna

AHHH VAD ROLIGT! ÄR SÅ UNDERBART GLAD FÖR DIN SKULL AMANDA :D DU FÖRTJÄNAR DET GÅNGER TUSEN! (himla mycket versaler där, men vid ett sånt här tillfälle passar det :D)

2011-10-25 @ 21:54:35
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0