en dag och lite ursäkter.

Sitter och läser igenom lite inlägg jag skrivit. Vill bara säga några få små ord; Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Känner mig som en hemsk människa när jag skrivit att vissa inte förtjänade det och att jag hade mest motivation. F ö r l å t. Jag var arg, och besviken. Är så himla ledsen, förlåt.

Men; idag har jag haft en toppen dag. Idag har jag nämligen spenderat tid med Emmi och Sara. Njutit av att ha lov. Inhandlat massa fina saker och haft det allmänt mysigt. För tillfället bor det även en grek på min hand. En liten ljusblå kanin med stora vita tänder som har en pergamentrulle och en vit klädnad. Den har hamnat där efter att vi bestämde oss för att köpa bubbelgum och vara härligt små igen. Åh vad jag älskar mina fina människor som inte bryr sig om att vi är "för gamla". För det är vi inte. Älskar att Sara högt och ljudligt nämner fina (eller inte så fina) ord på kinarestaurangen. Älskar att Emmi helt spontant och utan begränsningar talar om saker som andra aldrig skulle tala om.
Inhandlingarna hette förresten; En Dag. (Bara för att alla pratat om den och jag också vill läsa) Sommaren när jag blev vacker. (Bara för att jag läst om den) Hungerspelen del 2. (Bara för att den kostade 19:- och alla säger att den är jättebra) Genomskinlig svart tunika med blåa prickar på. (Bara för att den var fin) Ett par vita runa örhängen. (Bara för att jag velat ha ett par sådana jättelänge och de låg där) Mylo Xylato. (Bara för att jag älskar Coldplay och allt som har med dem att göra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0