en helt vanlig onsdag.

ja det har det varit idag, förutom att man fick fika (dricka tre stora koppar te och sedna upptäcka att toaletter alltid är bra att ha nära.) med väldigt fina, och saknade vänner. Skolan gick fort; en fysiklektion som egentligen inte gjordes så mycket på. och en mattelektion, med ett återlämnat prov. 29/36 på ett matte c prov får väl ses som klart godkänt, även om jag själv inte är nöjd. Och vad har jag mer gjort? Jo, jag har haft körlektion, och lyckats missa väjningsregler. (Jag hade faktiskt ingen aning om att man skulle väja för de bilarna som kör åt motsatt håll om stillastående bilar är parkerade på min sida) och så har jag sett på Pretty Little Liars. Jag kan faktiskt inte låta bli att gilla denna serie skarpt, ni får tycka vad ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0