en halv bok senare.

Benterverzer
Försöker komma ihåg när jag inte ska sätta ge framför de tyska verben. Benterverzer är därför mitt nya favoritord. Be, Ent, Er, Ver och Zer.
Har även tryckt in massa kemi. Jätte hemskt. Vet inte riktigt hur jag ska fixa det här provet på torsdag, men förhoppningsvis löser det sig också på något sätt. 2-etyl-3-metylhexanol. Det ni. Måste ju (som jag måste på alla andra) fixa mvg på det här provet, och ärligt talat vet jag inte hur jag kommer fixa det, men det kanske löser sig. Jag bara längtar efter att hela den här veckan ska ta slut så att jag kan belöna mig själv med en stor fet godispåse på fredag. Det förtjänar jag. Hmm, ja. Kanske inte, men ni fattar. Haha. Syns på andra sidan, eller vad man nu brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0