två frivarv senare.

Dagen har varit. Bra. Ja, det är nog ett ord som kan beskriva det rätt bra tror jag. Höjdpunkten var idrotten. Haha, hur ofta säger jag det? Men så var det iaf. För vi spelade brännboll, och jag gjorde två frivarv. Två. Och med ett tredje på väg då jag skulle hunnit om jag satsat på en gång istället för att mesa mig och med ett fjärde då jag helt enkelt inte trodde att den skulle gå långt och började springa vid helt fel tillfälle. Men det är två och kunde ha blivit fyra. Ska vi nämna att vi klassade ut det andra laget? 56-92 tror jag att poängen blev. Ganska snyggt jobbat!
_
Och medan detta händer passar jag på att njuta av den mest fantastiska sak. Coldplay släpper ny låt på fredag.
Every Teardrop Is A Waterfall
Every teardrop is a waterfall. HUR fin titel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0