louises och mina konversationer på msn..

Ja, vi har väl.. inte ett helt normalt förhållande kanske för såhär kan det gå till;
Louise: hej
Amanda: hej på dig sture
Louise: tja bertil
Amanda:
trevligt att träffas såhär på gamla dar.
ska vi ta oss en öl i parken kanske?
Louise: eller hur, trevligt värre! en öl skulle sitta fint, på det vanliga stället då?
Amanda: precis, vid bänken i parken bredvid ålderdomshemmet?
Louise: perfekt! vill du dra till systemet eller ska jag göra det?
Amanda: vi kan väl dra båda två?
ska bara hämta rulatorn först.
och ciggen, måste förfan ha min marlboro!
Louise: båda två låter bra! cigg är terapi för själen! och jag får fan inte glömma glasögonen...
Amanda: men vad ska en gammal man med solglasögon till? Ungdomsfasoner!
Louise: menar mina läsglasögon! måste ju ta rätt öl liksom... inget billigt skit här inte, kvalité på ölen ska det vara!
Amanda: just fan, kommer du ihåg sture. när vi fick den där skiten av det där patrasket till ulla? Här ska fan inte gå att lura två gamla stötar!
Louise: ja, usch, det svider i själen än... brukar drömma mardrömmar om det på nätterna, tror det var det värsta som har hänt mig! lura på oss sån skitöl, vad är det för fasoner!? nej, två gamla stötar som oss kan man inte lura två gånger!
To be continued..

Fullständigt normalt. eller hur?


trevligt att träffas såhär på gamla dar.
ska vi ta oss en öl i parken kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0