läxor.

Åhoj. Vilken överraskning. Gör jag läxor? Hmm. En redovisning som ska göras imorgon om kattugglan, vi får helt enkelt se var det slutar.
Idag har jag besökt en bank. Närmare bestämt Swedbank. Vi (Dvs, Lisa, Freija och jag) öppnade ett litet klasskonto som vi ska sätta in pengar på. En av de sista meningarna kvinnan säger är (troligen skulle vi inte ha hört det) "ni är så söta" Är det positivt eller negativt? Inte vet jag, men hon var också söt som gjorde allt för att hjälpa oss så det jämnar väl ut sig.
Efter det så.. ja, umgicks jag faktiskt med en sån där fin människa man nästan aldrig träffar. Vi shoppade (hon shoppade och jag köpte nödvändigheter i form av underkläder) och det avr sådär riktigt trevligt. Tack för det! Men nu blir det mer plugg, bara en månad kvar att kämpa på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0