kulturskolan.

Har just varit på kulturskolans avslutning. Det var trevligt, och det var mycket duktiga elever också! Mest var vi ju där (Sara, Saras bror och jag) för att kika på Joanna. Men när trevliga människor dyker upp såsom Amanda och Nathalie. Ja, då kan man ju inte annat än att gå fram och berätta hur fantastiska dem är.
_
En annan sak jag kan tala om, eller lägga till (det beror på hur man ser saken), är om brännbollen idag. Bengan sökte fyra friviligga (tack och lov att jag inte anmälda mig) och sedan sade han åt dessa att de skulle leta efter koner i skogen. Nu tänker säkert ni att, "vadå då?". Jo och visst, de kom ju ut med sina ketchupflaskor och tomma pringlesburkar. Men innan de gjorde detta var allt jag kunde tänka "Har Bengan gömt konerna i skogen?" Det här var mycket svårt för mig att förstå, men jag accepterade helt enkelt tanken på fyra små röda koner som han gömt där någonstans. Hur dum får man vara? Men ni vet ju hurdan jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0