låtskrivande..

skrev just en text, en väldigt extremt personlig text. Är faktiskt riktigt nöjd för att vara "första utkastet" problemet är att den är just så personlig, den är.. Skriven direkt till en person. Och problemet är att låten kanske är ganska så ja, ledsam. Men, det är nog en av de bästa jag skrivit. Just därför att den är så personlig och att jag kan relatera till den så mycket.. Har dock ingen bra melodi till den ännu, känns som att melodin hela tiden "glider undan".. Som att jag ahr en bra och sedan inser jag hur monoton den är och så ja, men hur är låten då? Tänk er lite.. Ja, modern trubadur. Typ Winnerbäck. (Gud vad hemskt, jag tycker egentligen inte ens om honom..) Men det var så låten blev. Kanske publicerar texten sen, men bara kanske. Och det beror på att texten är extremt personlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0