åh dagen har varit fin.

Sjukt vad mycket bra dagar jag har haft på sistone. Vårkänslor? Bättre blodsocker? Roliga människor? Ja, inte vet jag vad det beror på men jag säger inte nej! Haha, ja gud. Idag har jag hängt på chatroulette, och hittat en snygg dansk. Det var roligt, han är numera min och Louises vän på facebook. Vi ska stalka honom, och så. Han var söt, väldigt söt. Men det är fint. Väldigt fint. Nu känner jag mig larvig, men hallå. Jag är tjej, av kvinnligt kön. Då är det okej att larva sig över snygga killar och att skratta ihjäl sig åt en 60-årig gubbe som försöker prata tyska med en på chatroulette. Men nu blir det allt halv åtta hos mig, och så får vi se hur bloggningen blir efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0