för jag har inte tagit studenteeen.

Men är ju riktigt nära! (Inte riktigt så nära som det går, men näst närmast) och åh vad härligt med sommarlov. Fast sommarlovet ahr även gett mig ångest. Vad ska jag göra i två månader? Inte en enda läxa, inga måsten förutom jobbet, TVÅ månader (och några dagar) att fylla med vad jag vill. Det känns.. sjukt märkligt. Men idag har jag åtmisntone bestämt vad jag ska göra. Idag ska jag sova (som jag också gjorde ända till 11.40 vilket är hyfsat sent), äta glass, läsa böcker, mysa med djuren, se en film, lyssna på musik och njuta av att jag enbart har två år kvar i skolan.
_
Funderar på om jag ska ta en bild varje dag under sommarlovet och lägga upp? Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gör det!

2011-06-17 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0