Trött..

Dagen har varit fin, full av skratt, subway, svenska, diskuterande av var man ska plugga i framtiden, asatron, biljard, drickande en liten bit chocklad, gå å biblioteket och njuta av att ha så mycket böcker att välja på, lyssna på cosmic love, sakna, njuta av fågelkvitter, prata, undra, titta, spanska, känna ett sånt där sug inför en uppgift du gillar, låna kungakrona, försöka komma in i klassen, titta på facebook, vilja bli läkare, veta att veckan snart är slut, kör imorgon, vara hos fina sara på fredag.
-
Alla dessa små ting har gjort min dag bra, på något sätt känns det som att jag börjar umgås med människor som bryr sig. Bryr sig om mig, och hur jag känner. Eller så har det bara varit en bra dag, där jag har fått betyda något. Där jag, en helt obetydlig människa, har betytt något. Förhoppningsvis har jag även gjort något för att göra andras dag bra, kanske inte. Men jag försöker. Åh. En bra dag, gud vad jag är glad att jag haft en sådan.
-
Snart sa jag baka bröd, ett snabbt och enkelt bröd. För jag känner att det skulle bli så gott till den soppan mamma och jag ska äta idag. Sedan drömmer jag vidare om att bli läkare, vet ni hur galet gärna jag vill det? Pappa tror dock att jag ska bli jurist, men i så fall har jag ju valt totalt fel linje. Jag ska bli läkare, på ett eller annat sätt...
-
Tack för idag vackra människor, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0