One love.

Lite smådeppig faktiskt, hade verkligen hoppats på att få både Lördag och Söndag hemma, men ja. Vad ska man göra, läxor måste göras. Och eftersom vissa läxor ska göras med andra får man helt enkelt mötas på halva vägen ... Får väl åka hem nästa lördag och söndag istället.. Känns lite meningslöst att åka hem så jag är där till klockan är 15.00 och sedan åka tillbaka 11.25 nästa dag, fy. Vet ni? Hur fantastiskt alla än säger att det "är att bo själv" så är det faktiskt inte sådär himla jättefantastiskt. Eftersom jag aldrig känner att jag får vara "hemma" och slappna av.
-
Ja, det blir ju så då lägenheten är förknippad med skola, och sedan är den ju ensam också. Inga djur, inga att prata med. Och det går an på eftermiddagarna men inte kvällarna, det är bara jobbigt. Åh. Hej, jag vill köpa hus och bo på Stensö eller något.
-
Men inte deppa nu! För dagen har ändå varit bra, med Kemi A (där jag fick ett, du kan mycket väl uppnå MVG!), Biologi A, Idrott (Volleyboll, tjoho!) och sedan Tyska. Men nu ska jag väl försöka göra maten klar, kommer nog bli fint...
(Update: Weird rubrik, jag lyssnade på den låten helt enkelt...)

Kommentarer
Postat av: anna

Kom och bo granne med mig på stensö.

2011-01-22 @ 17:23:38
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0