längsen...

ja. Väldigt längesedan jag skrev någonting, men ärligt talat så tappade jag faktiskt suget att sitta vid datorn när jag var i USA, det fanns så himla mycket bättre saker att göra. Så bloggen blev lidande, men skitsamma. Nu är jag (kanske) här igen. På lite önskningar..
Sitter och drömmer om resan som jag och mina bästa tjejer troligen ska göra, en galen idé som dök upp i mitt huvud och som faktiskt verkar gå vägen! Jag känner nog egentligen mest för London, som jag älskade.. Men vet att fina Anna inte är så sugen på detta. Därför tänkte jag föreslå New York. Haha nejdå, skämt åsido. (Visserligen hade det varit sjukt kul men för att hålla koll på ekonomin bör vi nog hålla oss på den här sidan av Atlanten...) Men Paris kommer jag knappt ihåg, och tänk er vad fantastisk att stå uppe i Eiffeltornet med de bästa människorna du känner. En dröm... Eller så gör man något helgalet och åker till Rom igen... Ja, för även om jag och Maria irrade omkring ibland, ovetandes om var vi var så spelade det ingen roll. Vi hade varandra och det var fantastiskt. Jag kan tänka mig vad galet det skulle bli med fyra av oss, men så fantastiskt roligt vi kommer få det! Nackdelen som jag kommit på är att vi kanske dock måste vänta till Mars nästa år.. Beroende på om vi behöver någon som är 18+ med oss, men nej. Det ska gå ändå! Och jag vill helst till London... Sedan Madrid.. Paris.. Rom.. Berlin.. har ni någon idé? Jag är helt lyrisk över detta..
Nu blir det idrottsgalan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0