Allt om gårdagen.

Gårdagen var fantastisk, jätteunderbar. Först och främst då retoriken, och det är klart att väldigt få ämnen är roliga i skolan men denna kurs verkar helt enkelt intressant. Plus att man får prata mycket, och ni som känner mig, ja ni vet hur mycket jag ska prata hela tiden (även om jag försöker vara en god lyssnar också). Efter skolan träffade jag fina Emmi, vi gick och köpte varsin liten munk på munk&muffin och sedan blev det tedrickande, visande av lägenhet och intervju för den fantastiska idén PUSH (länk hittar ni till höger!) Sedan mötte jag upp Anna, vi handlade mat och sedan hämta Maria vid bussen. Äta mat, helt spontant rusa ner till bussen för att ta denna till Maxi. Träffa fantastiska 9A för bowling (som jag för övrigt vann!! Var den enda över 300 poäng på en timme, tjoho!) hade otroligt roligt på Maxi, gick och lämnade av Anna. Hade gympapass med Maria klockan tio på kvällen, börja städa vid halv elva, säga hejdå till en Tomas och sedan ligga och mysa och prata i sängarna innan vi stupade vid en sådär tolv. Finns några få bokstäver som kan beskriva det;
F A N T A ST I S K T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0