ja, som ni redan vet är jag en sån där onormal människa. utan liv.

Precis. Det är därför jag publicerar sådana där konstiga inlägg som jag gjorde sist, med väldigt dåligt photoshoppade bilder som mest påminner om en person som är helt uppe i Avatar. Tro mig, jag tycker inte ens att Avatar är bra. Eller okej, den funkar. Men den är alldeles för dryg och lång för mig.
__
Vad har jag annars gjort idag? Ja ni, spenderat mer tid med att trixa med design. Tittat på världens bästa animerade (alltså räknas inte Disneys klassiker) film Wall-E, druckit te och prisat mina vänner. (Se detta inlägg, ja länken är klickbar..) Eftersom jag dessutom för tillfället befinner mig på Öland och utran egen TV (den försvann i och med flytten till Kalmar ..) så har jag heller inte makt över vilket program som det ska ses på ikväll. Därför blir det 9A, eftersom mina föräldrar är lärare. Suck och stön. (Visst det funkar men jag vill ha lite mer lättsmält action..)
__
Förövrigt hade jag inom snar framtid tänkt mig att införskaffa lite nya grejer. En kamera och en mobil. För det första vill jag ha en riktigt bra liten kompaktkamera att fota mina dagar med, till bloggen och för att ha som minne. För det andra vill jag (=måste) ha en ny mobil. Problemet är att jag älskar min tillfälliga mobil (hur gammal och trasig den än må vara, vi har en speciell relation) Dessa två tillsammans kommer bilda en stor ficka i min plånbok.. Men det är väl lika bra att ta tag i det. Någon som hänger med ut till Mediamarkt de närmaste veckorna för lite kamerashopping?

Kommentarer
Postat av: Sara från bästaste kören ;)

Jag kan hänga med till Media Markt nån dag! Ska ändå ut till IKEA o kolla en grej ;)

2011-02-22 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0