Idag är inte vilken dag som helst nej för idag kommer mina fina skumbananer hit. (?)

Precis. Just som rubriken säger. För i in blogg är det oerhört viktigt att läsa rubrikerna ibland, som ni säkert märkt. Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på.. Jaga varandra runt ett träd? Baka? (Det blir det säkert!) Snacka tusen miljoner minuters skit (nödvändigt) och... bara njuta av att vi har (nästan) hela dagen på oss! De kommer hit vid 11.00 till 12.00. Jag hade tänkt gå upp en sisådär 10.00 Men när mina föräldrar lämnade huset bestämde sig den kära hunden för att det var tråkigt att vara ensam, så han satte igång en högljudd konsert. Det tog väl en sisådär 10 minuter. Sedan var jag klarvaken. Men inte deppa för det, nu har jag ju vääldigt mycket tid för mig själv att spendera. (Tjoho, nej inte någonstans) Så idag får vi väl se hur sparsamt bloggandet blir.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0