ååh, jag har lätt bästa sommaren framför mig!

Kan inte vänta till sommaren 2011. Har lugnt bästa sommaren någonsin på gång. Så medan jag sitter och lyssnar på Daniel Adams-Ray på HÖG nivå (föräldrarna är på annat håll!) Så taggar jag till ordentligt!
Detta ska hittas på;
- WHERE THE ACTION IS! (Med Emmi, blir säkert två dagar så då ägnas nog den andra åt shopping.. Eller vad säger du Emmi?!)
- Mysiga kvällar på stranden med kompisar och grillning. MYS!
- Kanske en jättehäftigskitkulunderbar (och lite småläskig) sak som ska hända.. Detta kan dock inte skrivas ut i bloggen vad det är! :)
- Jobb. (Okej, inte jättekul. Men ja, pengar!)
- Umgås med kompisar, mycket. Ofta.
- FEST! (Hoppas jag .. Dock utan alkohol för min del, jag är inte 18 ännu och jag ska hålla mitt löfte till mig själv ..)
- L O N D O N ! ! ! Med sådana där underbart söta människor som jag saknat fruktansvärt. Ja, och sedan kommer de också in till Kalmar efter sommaren. Lovely.
- Ligga och schteeka på stranden med fina människor. (SOFIA DU SKA KOMMA I SOMMAR!)
- Springa i shorts och linne med Ipoden på högsta volym njutandes av varma sommarkvällar och förhoppningsvis lite småmys i någons famn. Annars duger kompisarnas famnar mer än väl!
JAG KOMMER FÅ VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR! (Bara 113 dagar, 7 timmar och 10 minuter kvar tills sommarlov!!)
Tryck på bilden för bildkredd!

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Härlig bild!

2011-02-26 @ 15:37:44
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0