en dag;

idag har varit en riktig trött dag. en sån där dag ni vet när det enda man kan tänka på är sängen? och att det är jullov snart så klart. idag har jag annars lyssnat på en jättebra föreläsning, väldigt inspirerande. Såpass att jag, som aldrig vill starta företag och alltid är förnuftig och tänker att musiken inte är att satsa på, ändrade mig lite. Kanske är de där drömmarna möjliga?
Annars då? Ja annars sjunger jag i kören, tänker på julen, drömmer om sommaren och har en kompis som tatuerat sig. Åh, vill också och jag ska. Hittade en väldigt fin tatuering som inspiration.. På något sätt vill jag väldigt gärna kombinera den med "Lights will guide you home".. Funderar på att placera den på insidan av handleden, men fåglar som droppar ut på något sätt.. Men mest av allt blir jag inspirerad av detta;
..
bara för att det är så himla fint.

Kommentarer
Postat av: Sara

Min kära vän: Gör det inte på handleden! (Tips från en som vet...) Om du inte väldigt gärna vill då. Men varnar dig för lite smärta ;)

2011-12-15 @ 21:51:57
URL: http://backstromsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket smärta*

2011-12-15 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0