äpple glögg.

Alltså, jag skulle skriva rubriken. Fick det till äplle. Var tvungen att googla för att hitta den rätta stavningen. min hjärnförmåga är på topp. I skolan läser vi Kafka, och jag var Lucia i lucialegenden igår, inte särskilt ansträngande även om jag tydligen gick väldigt långsamt och fint. Ja, så var det med det. Annars kämpar vi nu på, jag mår bra. Väldigt få saker kvar i skolan faktiskt;
- Läsa ut Förvandlingen av F. Kafka och plocka ut lämpliga citat samt argument inför ett svenska seminarium.
- Fysikprov om Optik, sedan är kursen slut! *Glädjeskutt* (Bortser från att Fysik B med sina 150p kommer sedan...)
- Historiaredovisning. Det kommer gå åt skogen, men det gillar vi.
- Inlämning i kemin om fria radikaler, finfint. Vi har trots allt kommit en bit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0