från en afton som doftar lite ymca.

Sitter här och filosoferar och kom fram till att inget blogginlägg postats idag så jag tänkte slänga in ett. Citat i rubriken kan jag tyvärr inte ta cred för, det tillhör allas våran Björn Gustafsson. (Melodifestivalen 2008 för er icke vetare). Jag tänkte strax lägga mig för att läsa sista boken om Ayla, ni vet den där stenåldersflickan skriven av Jean. M. Auel. Den är bra, dock lång, men det är lika bra det. Idag har jag förövrigt jobbat ikapp lite matte c här hemma, var mycket stolt över mig själv när jag insåg att jag löste de svåra uppgifterna. helt själv. Att det tog lite tid är en annan femma...
...
från en spanienresa med gibraltarklippan i bakgrunden ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0